Reklama w interecie szyta na miarę? Czemu nie !

Skorzystaj z konfiguratora i wybierz usługi najlepsze dla twojego biznesu.

Remarketing

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Są to na przykład użytkownicy, którzy odwiedzili Twoją witrynę, ale niczego w niej nie kupili. Remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

Zalety

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może być strategicznym elementem Twojej strategii reklamowej. Umożliwia on zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom.

  • Dostęp do klientów w momencie, w którym są najbardziej skłonni do dokonania zakupu: masz możliwość dotarcia do osób, które weszły w interakcję z Twoją firmą. Może to nastąpić w czasie, gdy szukają oferowanego przez Ciebie produktu, odwiedzają inne witryny lub korzystają z innych aplikacji mobilnych. Remarketing AdWords zapewnia kontakt z klientami w odpowiednim czasie, zachęcając ich do odwiedzenia Twojej witryny lub aplikacji, gdy są najbardziej zainteresowani zakupem.
  • Listy dostosowane do Twoich celów reklamowych: możesz dostosowywać swoje listy remarketingowe pod kątem wybranych celów reklamowych. Możesz na przykład utworzyć listę „Osoby, które porzuciły koszyk” i wyświetlać reklamy osobom, które dodały coś do koszyka, ale nie sfinalizowały transakcji.
  • Zasięg na dużą skalę: możesz docierać do użytkowników, którzy znajdują się na Twoich listach remarketingowych i korzystają z różnych urządzeń. Twoje reklamy będą wyświetlać się na każdym z tych urządzeń, gdy przeglądają oni jedną z ponad dwóch milionów witryn oraz aplikacji mobilnych.
  • Opłacalność: za pomocą automatycznych strategii określania stawek – docelowego CPA i ROAS – możesz utworzyć kampanie remarketingowe o wysokiej skuteczności. Określanie stawek w czasie rzeczywistym oblicza optymalną stawkę dla osoby, która widzi Twoją reklamę, dzięki czemu Twoja reklama może wygrać aukcję przy najlepszej możliwej cenie. Udział w aukcji Google nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów.
  • Łatwe tworzenie reklam: korzystając z Galerii reklam, możesz za darmo tworzyć wiele reklam tekstowych, graficznych i wideo. W kampaniach remarketingu dynamicznego możesz tworzyć reklamy dynamiczne, łącząc informacje z pliku danych z układami z Galerii reklam, które zapewnią efektywną promocję wszystkich Twoich produktów i usług.
  • Statystyki kampanii: będziesz otrzymywać raporty o wynikach swoich kampanii, miejscach wyświetlania swoich reklam i cenach, jakie płacisz.
  • Docieraj do klientów, którzy Cię szukają: wyświetlaj reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją witrynę i aktywnie szukają Twojej firmy w wyszukiwarce Google.

Opcje remarketingu z Google AdWords

  • Remarketing standardowy: wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy przeglądają witryny i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej. Więcej informacji
  • Remarketing dynamiczny: to jeszcze bardziej zaawansowana funkcja, która pozwala uwzględnić w reklamach produkty lub usługi, które użytkownicy oglądali w Twojej witrynie. Więcej informacji
  • Remarketing w aplikacjach mobilnych: wyświetlanie reklam osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny na komórki, w czasie gdy używają innych aplikacji mobilnych lub przeglądają inne witryny na komórki. Więcej informacji
  • Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce: wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w Google. Więcej informacji
  • Remarketing wideo: wyświetlanie reklam osobom, które weszły w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem w YouTube, w czasie gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej. Więcej informacji
  • Remarketingowe listy adresów e-mail: dzięki funkcji kierowania na listę klientów możesz przesłać listę adresów e-mail otrzymanych od klientów. Kiedy te osoby zalogują się w wyszukiwarce Google, YouTube czy Gmailu, będzie można wyświetlać im reklamy. 

 

Copyright © by E-Traffic. Wszystkie prawa zastrzeżone!

Nalezy do Grupy - Marketing Consulting